Massor av bilder!

Bilddeer från fredag:



Efter en helt galen kväll på harrys med sjukt mycket dans kom vi till slut hem:



När jag i Lördags kom hem blev det bare mys i soffan med min älskling, somnade på två sekunder, sedan vatt det jobb i går och jag fick nog av röket, kännde bara att nu får det fan vara nog, varför ska jag förstöra mitt liv? Varför ska jag lägga mina pengar på något som skadar, Varför frågade jag mig själv? Fann inget bra svar så här sitter jag nu 36 timmar senare och har fortfarande inte tagit ett ända bloss, visst känner jag ett starkt sug av att få ta en cigg, det är så jävla gott, men jag har bestämmt mig för att visa för alla som inte tror att jag klarar det, bestämmt mig för att visa mig själv att vill jag något så kan jag fixa det!

Kom hem ganska sent i dag, fixa lite ärenden.. När jag kom hem var både jag och Darling hungriga så fixade ihop korvstroganoff, jätte gott! Sedan har vi spelat julmusik hela dagen - Lars vegas trio!! Bara haft en jätte skön dag. Bäddat med nya lakan i sängen.
- Älskling, vilka lakan ska vi ha?
- Jag vet inte, det spelar väl inte så stor roll?
- Men jag kan verkligen inte bestämma?
- Men sluta ta bara ett par??
- Men om det är så jävla lätt kan du väl komma och välja?
- Nej du får fixa det!
Hur svårt har vi att bestämma en sådan enkel sak?
Nu blev det iaf  helt vita lakan, det ser fräscht ut! Håller också på att byta gardiner i sovrummet samtidigt som jag upptäcker vilken riktigt bra spellista jag har på spotify, Gjort den på fyllan när man får snilleblixtar? Haha..

Linus försöker ju också sluta röka nu när jag har gett mig fan på det, dock går det inte lika bra för han. Vi har diskuterat lite om hur det skall underlätta just för att vi ska slippa suget och sedan vanan som vi alltid har, efter maten, i mitten av en film, precis innan vi borstar tänderna osv... Han äter piggelin "Ska du ha sista?" Jag nickar.. "Jag vet, vi köper hem en massa piggelin" Han suger på piggelinen och blåser ut "Jag måste gå och öppna så det inte luktar så mycket piggelin" Haha - söööt!

Min fina och underbara älskling!


Natti.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0