INGEN RUBRIK

Just nu har jag nog tusen saker i huvudet jag vill skriva?!? Frågan är bara hur ärlig man vågar att vara idenna bloggen? Jag vet att i denna bloggen är det bara kalmariter och de som könner mig som läser, sen har jag ju den anonyma bloggen på metrobloggen.se som ingen vet om utan där jag bara är anonym där jag kan skriva om precis vad som helst utan att folk vet att det är jag, feeegt?? beror kankse på hur man ser saker och ting? Jag lever i kalmar, kan ionte påstå att jag har många vänner,  men jag vet vilka jag kan säga vad till och vet att det stanner eller så går det vidare?! Sen beror det på om jag vill skriva mia åsikter eller inte, jag brukar vara den som säger att jag står för vad jag tycker, och absolut det gör jag.. men sedan finns också vissa saker som man kankse vill vara anonym med och diskutera för att kunna ta en ställning? Jag har haft mina planer för att istället behöva uppdatera två bloggar slå i hop mina båda till en! Men då ställer jag mig frågan till vissa som läser min blogg som jag vet skulle ställa sig till mig då? Visst att man alltid ska älska en person som den man känner?!! Men vissa saker kankse man inte vill veta?? Vissa saker kanske man vill låta den ena ha för sig själv? På denna blpggen har jag runt 50 unika besökare per dag, jag har inte en aning om vilka dessa 50 är eftersom att ingen vill komentera?? Antingen är det bara nyfikna idioter,  eller så är det väl bara folk som tycker om att läsa om mitt ointressanta liv????? Vad vet jag på andra sidan datorn?

Nej nu slutar jag, annars gör jag nog bara saker emot min nyktar vilja :P Har haft en kanon kväll på palace, fast det bäsdta kom nog på slutet med coten Y yoy (haha kan absolut inte stava) På vägen hem fick jag två tuber brun utan sol, en gratis solning på fitness, en varm korv från olgas och en käft smäll. TACK! Haha.. nu skall jag krypa ner hos min underbara älskling som gick herm vid 00:00 han sover nog, dum som jag är erkänner jag att jag inte varit och tittat på han än för jag vet att han väntar på mig. HAn är mitt bästa OCH MITT LIV, SÅ TYVÄRR KHRIOSTIA MISSLYCKADES DU IGEN. pUSS PÅ ER IDIOTER OCH FININGAR, NY DAG I MORGOIN.


P.S  detta inlägg pångrar jag ssäkert i morgin, kort om dagen kvällern kommer i morgon! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0