Flytt, stora köttbullar och partaj =)

Hann med 14:42 bussen hem idag, super!
Sprang hem för att hämta lite kort ch pengar, tog löpet in till
stan med syrran, hämtade en nyckel mötte upp mamma
och vi hämtade upp Linus. Körde hem till mig och började bära
flytt kartonger, bilen såg till slut ut som en polckbil -
Fullproppad och längst fram tre idioter.
Lastate ut, plockade i ordning lite grann, ställde mig för att laga mat,
stora köttbullar med stuvade makaroner, bjöd även Andreas på mat.
Han tyckte det var gott! :) Nu är pojkarna i väg på bolaget
och jag har precis kommit ut ur duschen, lövet får duscha själv idag när han är så slööö.
Oskar kommer väl senare, hoppas att det blir lugnt här hemma i kväll, för i morgon
kommer alla mina möbler klockan tio, vill ha det lite iordning kankse!!

Så flytt vid tio, jobb vid halv ett, sedan galej hos Maria =)
Verkar som att detta kommer bli en trevlig helg!
Puss på er

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0