Födelsedag!

Fruktansvärt vilken rolig kväll jag hade igår.
Tack så mycket Offe för de trevliga kalaset!
Satt hemma innan som sagt, Johan och skinett trillade in lite senare.
David och Bobby körde oss senare över mot ölandet,
Jag och lövet fick dock trängas i skuffen - inte okej!
Anlände och det var massor med trevliga människor, mingel innan dansen tog över.
Oj vad vi dansa, inte konstigt att jag har ont i fötterna idag.
Älskling, Koffe och Pär gjorde ett tappert försök med att sjönga för mig efter 00.00
dock var alla människor mest utanför är inne i lokalen, men ni sjöng fin grabbar.
Runt 2 kom Bobby och David och hämtade oss, släppte oss vid pizzerian - fyllemat!
Trevade hem där jag sllängde mig över pizzan som en blod hund, jag slet och verkligen vräkte i mig maten.
Linus fick vara glad om han fick en kant ;p
Sedan blev det soooooova, vaknar som vanligt tidigt och kan inte sova.
Linusen snarkar sött, ringde Mami nyss hon ska köra mig till jobbet om en stund,
var ännu mera onyttig och säger - Vi åker runt driven, jag är hungrig.
Jag åt ju för fasen pizza inatt, hur kan jag vara hungrig som en gnu nu?

Idag är ingen vanlig dag, för det är Fannys födelsedag
Hurra, Hurra, Hurra!


I skuffen på väg till Offes 25års kalas!



Welcome to my perfect life!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

GRATTIS! :D

2009-09-06 @ 20:08:48
URL: http://kajsacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0