Liiiite onykter bara!

När jag tänker tillbaka på min kväll i går inser jag att
jag faktiskt var lite onykter igår, så jag älskling du hade rätt.
Även Mia har kommit fram till att hon inte heller var helt nykter.
Vi hade iaf en fentastisk kväll igår.
Ruskitgt jobbigt att gå upp i morse, och självklart började jag två timmar
tidigare än vanligt idag med. Jobbet bra som alltid ;)
Har även fått äta mycket smaskiga kroppkakor idag med - smaskens!!
Passade Neo en stund innan jag placerade mig bakom ratten för en sväng.
Ingen krock idag heller, gick mycket bra.
Nu har jag fruktansvärt mycket att göra så kan inte sitta här och avslöja några hemligheter om mitt liv idag, sorry!

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0