Födelsedagen..

Som sagt jobbat i dag, mycket att göra, mycket folk.
Har funkat bra och varit trevligt, dock har jag varit lite små tung i huvudet.
Fick paket av Mia och Magnus, min första berlock till mitt Thomas sabo armband.
En ängel som håller i ett rött hjärta, jätte fint! Tackar =)
Älskling hade hemligheter på gång så när jag klev innan för dörren
luktade det mat, kikar in i köket där har min kärlek dukat upp
och lagat pepparstek, hasselbackspotatis och örtsås =)
Gick ner gott i magen..

Nu var precis Johanna, John och Kalle här och grattade mig, söta vänner <3

Vidare i kvällen - nu blir det film och mys med chokladpudding, lite onyttig får man vara när man har födelsedag.

Welcome to my perfect life!

(kalas vankas det i morgon och på Tisdag - PAKEEET)


Kommentarer
Postat av: IdA

Grattis Fanny

2009-09-06 @ 21:54:59
URL: http://ramnebrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0