24/3 - 10

Tog mig en promenix, och i desperat behov utav en puss
stod jag utanför Linus jobb och bara hoppades på att möta honom.
Ja det gjorde jag, puss fick jag. Jag blev glad!
När jag sedan skulle fortsätta min promenix träffade jag på Pungen och Fredde, jag anslöt mig till dom för lite lek.
Vi åkte ut mot nya halkbanan för att se om man såg något, konstaterade att vi inte gjorde det då grindarna var ständga, vi skulle alltså till att vända på den lilla väg vi kommit ifrån. Sen satt vi fast i geggan. Jag och Fredde begav oss ut för att putta på. Tack för den säger jag, jag blev ner dränkt i gegga. Fast bra var väl det egentligen, har tänkt att tvätta min jacka så många ggr och inte har det blivit av. Nu ligger den i tumlaren för att bli torr.
Lite synd om Patrik som dock tvättat bilen precis, så vi tog en maskin tvätt på det. Blev mycket prat och skratt, tiden flög i väg och kul hade jag haft. Tog mig en smörgås innan jag hoppade in i duschen, nu ligger jag ner bäddad och ska kolla lite TV och räkna ner tills min fina älskling kommer hem.

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0