26/3 - 10

Fick med mig en klänning och nytt smink hem från stan.
Jag och Älskling gjorde lite fika mys,
nu har jag precis kollat in uppdrag granskning där
de tar upp fallet om Linnéa som blev våldtagen på skolan,
hur alla hennes kompisar svek och trodde att hon ljög.
Det har uppstått en massa facebook grupper, spridits rykten
på nätet och på stället där hon bodde. Hon tvingades flytta 50 mil
från sin egen familj för att hon inte orkade mer.
Vad är det egentligen för samhälle vi lever i? Pojken fälls i både
tingsrätt och domstol, han erkänner själv men tar sedan tillbaka erkännandet.
Att en människa ska behöva lida på ett sådant sätt är skrämmande!

Huuh.. Nu ska jag använda min blender för första gången, jag ska göra mig en god strawberry daiquiri



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0