29/3 - 10

Bild kom aldrig sen då vi fick lite bråttom.
men det finns bilder jag ska bjuda på.
Lördagen var ganska trevlig i sig, dock missade jag Björn.
Men gick inte och la mig förrän 05:15 ändå
suck på det eftersom att jag fick sova bara lite mera än
3 timmar innan jag skulle upp och jobba.
Känndes inte alltför bra igår, när jag kom hem runt fem
lagade jag mat till mig och Linus, sedan satte vi på en
film, efter tio min hade jag redan somnat, vaknar igen
vid 19:30 Linus sover också, vi flyttade oss till
sängen och somnade med en gång. Idag är man utvilad iaf
redan fått tio timmars sömn och klockan är 05:42
Ska kolla en film nu innan jag går upp.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0