Fredag: vad är det för väder?

vad är det egentligen förväder vi har?
det är som att väder gudarna ínte kan bestämma sig för vinter eller vår?
först skiner solen och man blir jätte glad, ett tag senare faller helvetet från himmlen igen.
jag vill inte ha mera snö!! jag vill bara ha sool :)

har kommit hem från jobbet, ska damsuga och torka golven
lite fint innan pluttis kommer hem.
sen är den stora frågan vad det blir av kvällen.
vi tänkte sitta hemma spela lite spel och dricka bärs meen
karro ringde och sa - ska vi inte gå ut ikväll?
det var ju ett tag sedan jag var ute, men har ju tänkt att inte vara
ute och ränna.. får se vad hjärtat tycker, man kan ju faktiskt starta
kvällen hemma med spel och bärs och se vad det lider.
får se vad min fina älskling tycker.
nu ska jag spela musik för hela fabriksgatan och göra fint i våran härliga lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0