Fredag: vindarna vänder snabbt

ja, vad ska man säga?
vi skulle ta några öl, vi skulle inte gå ut.
vi skulle sitta några här och spela?
nu öppnas plötsligt dörrarna på fabriksgatan och förfesten
startar, vi båda faller lätt för grupptrycket.
i kväll hoppas vi att dörrarna slipper fler hål, och våran sista
och ända spegel får förbli hel.
samt att alla försöker behärska sig då jag städat hela lägenheten.
men vi brukar ju så på stort, och det brukar vara jävligt kul.
vi får se hur denna kvällen blir, nu höjer vi volymen
och jag tar klivet in i duschen.
ha en förbannat bra kväll, ska försöka uppdatera min kväll innan
jag inte kan stava, är bara inne på tredje glaset vin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0