Lördag: helt slut!

gårdagensfest var som vanligt något extra.
lägenheten fylldes upp med härliga party människor.
låtarna pumpade ur högtalarna medans vi hamnade på
botten av våra flaskor.
sovrums dörren har sedan en tid tillbaka haft hål i sig
i går fick vi 300:- i handen för att låta bäckis springa igenom den
och det gjorde han. ola kom, sov och spydde..
efter mycket här och otroliga händelser fick vi på oss
alla kläderna och traskade bort mot pajas, där blir linus nekad
dvs vakterna tycker linus är för onykter vi går upp till min underbara
mamma, dricker rödvin och snackar skit.
40 min senare, fullare står vi utanför pajas och blir välkomna in.
dåligt med folk, dåligt med sprit. tar med mig johanna och linus på
promenad, gör snöänglar i den mycket hårda snön.
hamnar senare hos vp på "efterfest" dock somnar jag och linus
nästan in vilket gör att vi bestämmer oss för att gå hem.
jag som städat lägenheten några timmar tidigare inser att det var helt
i onödan. vi börjar laga mat innan vi ska lägga oss för att sova.
johanna och bäckis stamplar in och det blir ingen sömn.
när jag sedan är på väg att somna ringer michaela och får mig till
att gå upp och klä på mig för att sedan gå tillbaka till vp.
när jag precis skall gå ångrar jag mig, hamnar istället ute på balkongen.
när jag tillslut anländer till sängen inser jag att klockan visar 06:18
och känner att nu är det dags att sova.

elin ringer och väcker mig i morse, sätter mig ute på balkongen helt vindstilla
i solen och snackar med johanna. hur skönt som helst.
hon åker sedan hem, jag får upp linus vi äter den största frukost jag någonsin ätit.
slappar i soffan till lets dance.
halv fyra tar jag bussen till eline innan vi sedan beger oss till elinr för baby shower.
precis hemkommen därifrån, det har varit jätte trevligt. fått god mat och härligt
sällskap. hon uppskattade bilstolen hon fick av oss.
nu är jag verkligen helt slut, jag och baby ska lägga oss på soffan och kolla
new moon, lär dock somna. skönt att vara ledig i morgon med.
nu orkar jag inte skriva.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0