Måndag: frusen

lagom tills jag slutade jobba kom solen fram.
gick bara upp och bytte skor och började promenera
i solen. mina steg styrde mig till funkabo, varför inte
skicka till karro och se om hon är sugen på att ta en cigg?
det var hon, och janina som var där med.
satt ner och pratade en stund innan jag begav mig ut igen.
dock lite kallare då, mindre sol och mera blåst.
gick bort till skällbygård och tittade runt innan jag gick
till älsklingens jobb och väntade på att han skulle sluta,
och nu har vi precis kommit hem.
ska bara byta lite kläder innan vi går bort till mammsen
hon skall bjuda på middag.
hoppas alla haft en bra dag.



Kommentarer
Postat av: a

haft en bra dag?

2010-03-08 @ 18:20:50
URL: http://igotmyownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0