Torsdag: ovän med min lugg

i morse blev jag ovän med min lugg,
det slutade i resultat jag fick ångra. bild på det får ni se sen.
ewa var och jobbade med mig idag, vilket var skit kul
och känndes bra. ewa är min riktigt vuxna vän som alltid
stöttar mig och lär mig nya saker i livet. en sådan människa
som kan allt och har varit med om allt så jag kan ställa
henne en massa frågor som rör livet och hon kan väg leda mig.
helt underbara ewa!
kom hem och la mig faktiskt i sängen med detsamma trött som jag var
med tanke på att vi hade ärtsoppa på jobbet fick älsklingen ta med
sig mat hem, så nu har jag precis svullat mc d.
sjukt gott, inte ätit det på hur länge som helst.
nu får vi tydligen besök snart så ska hjälpa plommonet med att hänga in tvätten.

hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0