Min plutt

Plutten är sjuk. Vi har inte träffats alltför mycket nu
när han jobbat natt och jag dag. När han kommer hem så
sover jag när jag går upp så sover han. När jag kommer hem är
han inte hemma osv.. Idag är han ledig och då är plutten sjuk.
Jag får absolut inte bli sjuk nu innan jag ska åka.
Nu börjar köksbordet få lite klädhögar, lite andra plockhögar.
Dock är jag jätte osäker på vad jag ska ta med mig och inte.
När jag åkte till Thailand sist använde jag inte ens hälften av allt jag packade ner.
Ska försöka packa så lite som möjligt, känner jag mig och min mor
rätt lär vi shoppa så det ryker! Shoping galna!!!
Nu skall jag tralla bort till maxims och köpa något gott till plutten
sedan hoppar vi nog in i duschen innan vi lägger oss och kollar en bra film.
Jobb i morgon, vid tre ska Linus inskaffa sig lite fler tattos innan
vi ska ha 100% romantik! Puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0