Orolig i kroppen

Nu har vi haft en trevlig kväll med Elin och Chrille.
Sedan dess att dom åkt har jag bara gått runt och plockat.
Har jag lagt fram allt, har jag tvättat allt, kommer jag att glömma något?
Ska jag ha ett par skor till? Åh jag vill inte lämna Linus.
Jag kommer sakna honom fruktansvärt mycket.
Men å andra sidan kommer jag få en underbar resa och en fantastisk
pojkvän väntar på mig när jag kommer hem!
Det blir ett äventyr med Morsan <3
Nu ligger vi i sängen, jag kan egentligen inte slita blicken i från Linus.
Gud så vacker han är, jag måste ta till vara på all tid nu!
Jag pussar och Kramar på honom hela tiden.
Så nu har jag inte tid att skriva mera, ska titta, pussa och krama på min fina underbara fantastiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0