Paket

Idag när jag tömde brevlådan hade jag fått ett paket från Danmark.
Innehållande äppelcider vinäger tabletter. Ska bli intressant och se
om det händer något. Kom hem från jobbet runt 16:30
döds trött idag. Sover ju inte alltför mycket nu, vill bara kramas med
Linus hela tiden. Tog min en powernap innan jag mötte upp min älskling
för lunch. Hemma nu ska hoppa in i duschen innan jag lägger
mig för att försöka sova. Vaknar ju ändå när plutten kommer
hem vid 01:30
Har börjat att lägga fram lite saker inför resan nu. Datorn kommer
förlja med iaf, har inskaffat en super bra väska för den!!
Imorgon blir det nog in tripp till MediaMarkt för att inskaffa sig
en mp3 eller liknande!
Imorgon väntas också sista avsnittet av andra avenyn :/
På torsdag ska jag och Linus ut till Norrliden och fixa musik.
På fredag blir det romantisk middag, och tatuering (för linus, med tanke på att jag åker på måndag hoppar jag nog det så länge) Lördag blir det överasknig. Söndag packa allt klart!
+ att jag ska jobba varje dag med! Känner mig lite stressad ibland :p
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0