Resfeber och världens bästa pojkvän!

Efter jobbet idag hämtade mamma mig och vi for till Mormor och Morfar. Där väntade god middag och finfin efterrätt. När vi sedan åkte hem ringer min underbara och säger att jag inte får komma hem förrän om 15 min. Hmm, vad är det nu på gång? Jag väntar otåligt utanför, tills jag sedan rycker i handtaget, det är låst? Låser upp och öppnar, det bara strålar av värme ljus längs hela hallen, det ligger en liten lapp framför mig med fina ord och en pil, jag fortsätter mot nästa lapp och följer ljusen runt i lägenheten, sista lappen står det att jag skall gå till badrummet. Jag öppnar upp och där strålar ännu mera ljus och världens finaste sitter där och väntar. Vi tog en underbar dusch, satt och pratade. Jag bölade lite, lipig som jag är. Jag älskar min fina underbara som gör så fint för mig även att han är sjuk.
JAG ÄLSKAR LINUS!!!

Nu är jag näst intill färdig packad, lämnat den stora väskan hos mamma, nu ska jag bara pilla med lite små saker här hemma inna jag lägger mig och försöker sova lite innan jag skall upp igen redo för en lååång resa.
Hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: ebba

finfin efterrätt.. HAHA! ha det bäst kära syster, gonna miss you!

2010-05-09 @ 23:21:51
Postat av: Becky

Fan va söt han är.:)

2010-05-14 @ 12:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0