Usch vad jag yrar!

Stackars min sjuka pojk.
Nu har han äntligen fått somna, han gick och la sig tidigt
här har jag yrat runt och inte gjort något rätt.
Jag tror jag är klar med allt? (!!!???)
men det känns ju inte så, så jag måste ju stöka runt lite,
dubbel kolla allt 18 ggr, ställa samma fråga 21 ggr?!!
Nu har jag fått prata av mig med min fina Johanna,
slängt över lite bra filmer på datorn.
Satt upp en står A4 lapp på dörren med alla måsten inför morgonen.
Jag har ont i magen! Snart skall jag krypa ner bredvid mitt hjärtegull
och lyssna på hans andetag, känna hans närhet, bara njuta av hans närhet
och pussa massa på honom. Dum som jag är lär jag säkert väcka stackarn :p
Sen ska jag väcka honom vid 06 i morgon med, bara för att få lite
tid med honom innan tåget går vid 08.
Fast vi ska ju vara hos mamma vid 07:20. Bra tids schema här nu.
Usch nej, nu är jag nog trött men lär inte kunna sova? :S

Borsta tänderna ska jag göra nu. Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0