PMS på riktigt!

Gick bergsäkra gång hemma innan jag skulle i väg till jobbet.
Ett riktigt PMS fall, Linus pep i väg och nästan gömde sig
när jag for omkring och slog sönder halva lägenheten, sedan kom han
smygande och försökte lugna ner mig, drog åt mig en tröja
och sprang i väg med tårar längskinden, vet inte vad som for i mig?
Något som irriterade mig och sedan gick det bara utför, min kropp mår
nog inte som den ska, får inte slarva med mina 15 min avslappning
och tanke rensning tror jag! ;p

Ringde iaf upp Linusen och söt som han var fick han mig på bra humör.
Fruktansvärt nyfiken på vad som väntar när jag slutar jobba!
Jag hatar när det finns hemlisar! Åh, jag vill veta!

Nu känner jag mig bättre humöret har gått upp.
Nu ska jag dra med mig Ewa på en rökare (:

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0