smygbloggar

Har smitit in på kontoret nu, jag är verkligen idiot trött.
Varit här sedan sex i morse, givande och trevlig dag iaf.
Nu är vi bara två kvar, resten är på äventyr. Jag känner att
jag har gjort mig förtjänt av att sitta lite framför burken
och smygblogga lite ;p
Trodde jag skulle få ta fyra bussen hem, men ack nej,
har tydligen massor att göra.. Jag som tänkte att jag skulle hinna
hem och sova lite innan det blir spektakel i kväll.
Måste runt giraffen när jag kommer till stan för doningar,
ska kila in på sisters också och se om de fått in några nya fina klännigar
till Fanny som hon kan pryda kroppen i ikväll..
Eftersom att jag är hel ledig i morgon faktiskt kör vi på en utgång ikväll.
Uppdaterar er lite mera om dagen när jag kommer hem.

Ses i dimman..

Welcome to my perfect life!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0