Zzznaaaaaark

Somnade lite för mycket igår, Nu är jag pigg och utvild
och ska snart åka och städa efter festen igår,

Utgången i fredags blev askalas kan jag lova,
fyllan kom, det blev en massa dans, helt kul!
Blev en taxi till jobbet i går, då jag började vid 07.00.
Jobbade hela dagen, men mådde helt okej!
Men ack så trött jag var när jag fick sluta,

Sitter här med köttbulle macka igen, och snart åka och städa då,
sedan är det jobb, försöka komma hem och städa, somna i tid
och ladda inför morgon dagen då TV teamet anländer.

Spöregnade när vi skulle in till stan i fredags, inget paraply heller, påse - helt okej!


Party like a rockstar!


Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0