Inte okej!

Som sagt tog jag svin igår, jag ligger förlamad i sängen med
hög feber.. Det är inte alls okej!
Somnar med mina tre täcken, vaknar och behöver bara ett
somnar och måste ha tre, svettas som en gris och tycker bara synd om mig själv.
Jag har verkligen bara legat i sängen idag, varit uppe på toaletten 2 gånger
och en gång för att äte tre spagettisar.. Inte ens matlust har jag den mat glada Fannyn.
Ska snart gå upp ännu en gång ställa mig i en låååång dusch medans älskling bäddar
rent i sängen. Inte alls kul att spendera sin lediga dag på detta sätt.

Kollade in kvinen mot strupen nu, vi var helt inställda på att vi skulle
vara nästa program men inte det.. Och är vi programmet efter nästa sämds det på nyår.
Jaja, får väl se när vi säger hej i rutan, nu ska jag säga hej till duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0