24 timmar..

Nu har det gått hela 24 timmar sedan jag fick den sista pussen.
24 timmar sedan jag fick känna närhet sist..
Tur att telefon finns, så fort möjligheten finns så pratar vi.
Men detta går bra än så länge, nu är det vara två dygn kvar.
På ett sätt är det nog bra att komma ifrån varandra och få sakna riktigt!
Jag märker verkligen nu hur mycket jag uppskattar och älskar min plutt!
Han ger mig känslan ingen annan ger. Han är verkligen det bästa!

Kox äe hos mig, vi åkte bussen tillsammans till stan. Tog en promenad i rusket hem till Patrik för att kolla in den nya lyan. Nu har vi gjort pizza mackor. Det var smaske gott! Ska krypa ner i soffan och slöa lite nu innan jag ska bege mig ut i rusket och hämta lite stuff hos mammsen, blir till att sova hemma inatt. Ledig i morgon så känner inte samma press med att sova, och kankse att Kox spenderar natten här med mig, vem vet? I morgon blir det premiär av nya Twilight med, klockan 23:59 börjar den! Weeey =) Detta har jag väntat på. Hörs kankse sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0