Fanny Eliasson VS Linus Dahlberg

Ja, vi brukar ju alltid ha trevliga kvälls lekar innan vi skall gå till sängs.
Idag bestämde sig Linus visst för krig.
Jag sitter fint i sängen med datorn bredvid och tar hand om min farm,
Linus kommer inspringande och kastar sig i sängen. Pigg som en tiger och tigger om stryk.
Ligger och "slåss" lite med varann tills jag plötsligt får övertag och Vinner tycker jag, eftersom att Linus börjar böla om att jag bryter hans arm. Jag släpper ju naturligtvis och ser mig som vinnare. Då säger han lättlurad sätter en bensax på mig och håller fast mina armar, ser nöjd ut och säger - Haha.. vad ska du göra nu då?
Utan att ens tänka fräser jag ur mina bårar och plupp så fick han en snoris på sig. Haha.. Jag kände mig lite dum och han bölar än en gång - Ta bort det!!!! Snäll som jag är gör jag det, han reser sig upp och "klöks" springer mot toaletten. Jag börjar ta itu med min farm igen, 2 sekunder senare kommer han inspringande och skall mula mig med sina äckliga kalsonger.. Blir lite mera krig innan han försvinner in i duschen. Jag gjorde klart och ska sedan "skrämma skiten" ur honom i duschen, smyger in och när jag skall skrämmas och dra bort draperiet är han inte där? Då skulle han försöka skrämma mig när jag skulle skrämma honom, vi kan tydligen läsa varanns tankar ibland. När vi väl står i duschen skall jag tvätta bort mitt smink, jag ber då honom att hålla i duschen och när han ger den tillbaka så sätter han på iskallt vatten.. Det är väl i detta läget vi ligger nu. Får väl se hur kvällen avslutas.. Jag skall ha en hämd!! ;)

Det är helt underbart att kunna bete sig hur som helst i hop, att ha samma dåliga humor och att vi kan balla ut totalt tillsammans. Jag älskar dig plommonet! <3

Kommentarer
Postat av: IdA

HAHAHA fyfan så söta ni är era cpn :D

2009-11-25 @ 19:36:12
URL: http://ramnebrink.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0