Jag vill

RÖKA! Men jag har lovat att visa för alla + mig själv att jag faktiskt
klarar av detta! Det kryper lite i mig idag, vatt lite små neråt ett tag.
Hjärtat kom hem, jag sa: nu ska vi ut och gå.. på vägen började vi
prata mat, MCD, BURGER KING, och hemma hade vi redan plockat fram mat
ur frysen som vi skulle ha. Vi hamnar inne på maxi.
VIPPS, nu har vi ätit grillad kycklig, grillade revben med bollar, potatis sallad
och väldigt starka och smakrika vitlöksbröd. Så nu kan vi nog döda vampyr genom att
bara öppna ena mungipan ;O)

Mätta och belåtna väntar nu ny Johan Falk film - operation nektergal!!!!!! (Y)
Självklart finns det julmust till hands..
Och i morgon är vi båda lediga!!!! Det är så underbart!
Vi får en hel dag tillsammans!! Gud vad vi väntat på detta!!!! Tack Hansa!!!!!
Detta ska vi fira genom att leka väldigt mycket, hemlis - ni får veta i morgon!

HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0