Kicken, vart tog den vägen?

Headset i örat hela tiden, inte missa p3 :P
Ska snart kila över till syrran och hjälpa henne med hennes hår.
Väntar på att hon ska ringa, skickade med henne lite peng så
hon får köpa lite nagel makeup när hon ändå köper hårfärg.
Ikväll blir det nagel fix om jag orkar detvillsäga..
Förövrigt toppen dag idag, när jag var ledig.. Drog oss ganska
länge innan vi kom upp och in i duschen, tog en promenix,
Var det snö man såg eller hagel? Sedan lunchade vi ute på
tok god mat, kikade lite - Linus rökte bredvid mig, jag ville inte ha!!!!!
Lyssnat in sex timmar om sex nu medans vi pluggat =)
Kolla in sista Johan Falk filmen idag med som är utkommen..
Uscha vad jag skriver ovettigt och osammanhängande, nu är det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0