Torsdag

Torsdag är det idag.
Mia plockAde upp mig runt 09.40 vi drog oss ut mot Hansa city och där härjade vi runt som två yra hönor under 45 minuter på jakt om nya jobb kläder. Fans i princip ingenting, fick iaf med oss varsinn kjol och skjorta. Stressade ut till gästis då jag skulle jobba. Dagen gick bra åkte hem, mötte upp Nisse och Älskling vi begav oss mot IKEA och BUHUS för att köpa en massa julsaker, efter det tog vi en stor handling på city gross. Nu är jag 4 tusen fattigare, har ett fullt kylskåp och allt som hör julen till uton granen! Vi har lindat en ljus slinga på balkongen. ÅH SÅ FINT! Nu skall jag duscha innan jag kryper till sängs i morgon blir det jobb från 08.30 ---> 22.00 minst! Lär höras i morgon, älskling skriker på min från duschen.

FÖRRÄSTEN SÅ BYTER JAG NR I MORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0