TUMME NER

FÖR: Alla människor som spelar sin dåliga musik i högtalaren på telefonen i bussen!! Alla tröga människor som inte förstår att de bör sänka sin ljudnivå när hela bussen ger dom sura blickar..

Jag hade inget headset i dag när jag åkte bussen, fanns inte så mycket platser kvar när jag kliver på så hamnar i närheten av två tjockisar som spelar fruktansvärt dålig musik ur högtalaren på mobilen, jag håller på att dö, i Ljungbyholm sätter sig två idioter i sätet bakom mig och skriker, gör fula ljud, så nu är jag verkligen nära döden. Jag vänder mig lite halvt om, mina ögon måste sagt DÖ till tjejen jag tittade på. Jag märker hur flera människor skruva på sig och kollar snett men inte fan blir de tystare.

STOR, FET TUMME NER PÅ DESSA MÄNNISKOR!!!
Jag ska aldrig mera glömma mitt headset, då kan jag trycka i de i öronen och höja så jag knappt hör mig själv tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0