Åh de luktar, åh de luktar!

Gud vad mina fötter luktar illa efter dagens jobb.
Hunnit med riktigt mycket bra på jobbet idag. Känns bra.
Sitter och försöker göra en bra spellista på spotify nu
eller jag gör ju faktiskt två smatidigt, en med allt som är bra
och en med den bästa party musiken enligt mig!

I morgon firar vi att det är fredag.
Många lediga i morgon, men jag måste börja dagen med
att jobba, sedan blir det Mat, bowling och party hela natten.

Nej ucha, klarar inte av att sitta och lukta på mina fötter längre
nu blir det dusch med peeling, och rakning.
Fin till helgen, i morgon får jag inviga ytterligare en ny klänning.
Linus har gett mig förbud att köpa klänningar nu :(
"Köp jeans istället, du har så jävla mycket klänningar nu" - Blä på han, inte tycka om jeans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0