Bullbak!

Vinn CLIP-ON-SET hos EMMELIST HÄR!


Jag har blivit inbjuden till Matgrossistens jul bord på Palace!
Gratis mat och dryck. Detta sak bli väldigt trevligt!


Dagen idag har varit trevligt, en väldigt possitiv dag,
kan inte riktigt sätta fingret på allt men bara saker man kunnat
smila lite extra åt. Dessutom Har jag och fina älskling och syster
bakat bullar idag. Jätte goda blev dom!!
Varit hos polisen och hämtat ut mitt legg och kort idag med,
så nu kommer jag åt mina pengar lite lättare igen.
När jag ändå var och härjade i de krokarna var jag och handlade.
Bara massa nyttigt! Quinoa, grönsaker och lättmjölk.
Vägen ner för kilo trappan (Y) Så nu är jag hemkommen
efter en promenad och kan börja göra kväll.
I morgon kommer våran andra soffa också, helt underbart
att äntligen kunna få ställa iordning som man vill ha det!!

Här är mitt fina resultat!


Linus otroligt fina bullar ;)


Mina bullar är ganska stora, så Linus är gigantiska!


Welcome to my perfect life!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det är bra att du gör det :D allt bra? bullarna ser sjuuukt goda ut :D

2009-10-13 @ 21:41:34
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Johannah

De ser såå goda ut! :-)

2009-10-13 @ 22:02:18
URL: http://www.glife.se/J_S
Postat av: Emmelist

jo det är bara bra... nyss smuttat i mig min varma glögg. så nu är det varmt och skönt i magen. ligger och trycker i mig massa godis också...men ska nog hoppa i säng snart :P

2009-10-13 @ 22:23:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0