Dagen igår och lite idag!

Tävlingen hos Emmelist med att vinna CLIP-ON-SET från Rapunzel avslutas i morgon!

Oj vilken dag, vaknade upp och var helt seg i hela kroppen. Stressade på och blev lite sen. Gick i raket fart till bussen, kom 10.01 bussen brular komma så där två, tre minuter över tio. Men ingen buss kom det. Ringde min kära chef och berättade läget, han kom så fint och hämtade mig. Gått bra som alltid på jobbet, hann sola en 20 minutare innan bussen hem gick. Kom hem för någon timme sedan, en mycket söt Linus mötte mig i dörren, latat oss på soffan i tystnad nu en stund, fruktansvärt seg idag, Sovit dåligt inatt kankse? Snart ska vi röra oss in mot staden för att se om jag kan hitta mig någon jacka innan jag får lunginflamation och dör. Haha..

Dagen igår då när TV åter var på besök för att se "Hur gick det sen"
Lite synd bara att dom bytt ut hema teamet  sedan dom var hos oss sist, eftersom att dom var hos oss så länge då kunde man vara mera avslappnad och det hela blev lite roligare, man kunde allas namn så de var lätt att bara kunna hojta till på ett namn när man sökte någon, igår var det nästan så man fick säga DU till alla. Jag är ganska dålig på namn man bara träffar över en dag. Allt gick ganska snabbt och bra igår iaf, och det var skönt efter som att de kom ganska sent. Bra gick det i alla fall. Nu är det bara att vänta och se, det som är lite mindre bra enligt mig är att vi inte får någon förhandsvisning av programmet så alla kommer se programmet samtidigt som mig, kommer nog tycka att det är ganska pinsamt ändå. Jag har ju ingen aning om hur de klipper i hop allt. Hoppas på att man inte kommer verka helt körd iaf ;)
Program serien har iaf premiär den 18 november och om jag inte är helt vilse så är vi program nr 6. Programmet är "Kniven mot strupen" Det ska vara lite sveriges svar på Gordon Ramseys "Kitchen Nightmare"
Nu tänker alla, vad jobbar jag på för skit ställe. Jag jobbar på ett toppen ställe, vi sökte in till programmet för att vi ville ha hjälp med - Hur får  vi våra gäster? Vi ligger lite öde och ingen verkar riktigt vilja hitta ut till oss? Som pruducenten sa igår, vi blir ett lite mera gulligt program! =) Hoppas på det bästa gör vi nu!

Stjärn kocken Alexander Nilsson
utanför vårat kära Gästgiveri!


Welcome to my perfect life!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja visst är han för snäll min karl... haha. ska strax lägga upp videon...men syns lite dåligt bara :P



ja hon blev kanonsnygg ju! :D

2009-10-15 @ 17:36:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0