Fanny <3 Linus

Min kärlek till dig Linus växer verkligen varje dag,
och varje dag hittar vi nya sider hos varann som bara ger
en positiva känslor. Du är som ett ljus, man bara tittar på dig
och blir aldeless varm, ditt söta leende, dina glittrande ögon,
din fantastiska närhet! Känslan av att ha dig nära gör mig trygg!
Känslan av att veta att du älskar mig gör mig säker!
Alla fina ord du säger, söta sms du skickar allt gör mig så glad - Lycklig!
Du gör mig hel, en dag utan dig är skit jobbig, då känner jag mig inte hel.
Jag har verkligen kommit fram till och blir bara säkrare
för varje dag att det är du som ska stå vid min sida Livet ut.
Att det är du som ska vara min Livskamrat!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer finnas vid din sida livet ut!
Du och jag, nu och förevigt, livet ut!



Det bästa av allt är att vi har så fruktamsvärt kul tillsammans.
Alltid hittar vi på något skoj, och har alltid något att skratta åt.
Du är det absolut bästa mitt skruttetroll <3

Welcome to my perfect life!

Kommentarer
Postat av: annak

HAHA sjukt kul

2009-10-15 @ 22:11:29
URL: http://rekorderliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0