Idag har vi den 12 oktober!

Vandrade in till komissions affären där dom självklart inte
hade mycket damkläder hemma alls så fick gå ut och
kika lite på deras visnings-utställnig, fick även med mig två
kartaloger hem som jag ska kika lite i sen.
När vi kom ut därifrån tog vi oss en 30 minuters promenad
ner runt kattrumpan och lite.. Kom hem, åt lite mat,
Sallad med pannbiff, nu ska jag nämligen försöka få bort de där
extra kilona jag fått på mig. Så nu kör vi på enbart sallads och nyttighets mat
samt mycket motion, så nu är jag precis hemkommen från 40 mins
powerwalk. Innan dess fick vi reda på vilken riktigt dålig förlorare jag är.
Vi satt nämligen på varsin dator och spelade betapet.
Linus hade ledningen och sedan kom han med ännu ett 37 poängsord.
Då gav jag upp.
Nu ska vi snart kila in i duschen och sedan kolla på The Proposal.
Verkar vara en kanon film, hoppas på det.



Ni glömmer väl inte att kika in på Emmelist och Rapunzel ifall ni ville Tävla!

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0