kort och gott possitivt!

Mycket motion har det blivit idag.
Skönt att ha hund här, hund jätte snäll och fin!
Jag liger i sängen med hund bredvid mig,
här har vi legat ett tag men jag kan som vanligt
inte sova utan mitt hjärta, snart kommer han hem iaf.
Skönt!!!!! Så hur ska det gå när Linus åker på kurs i November det
blir 2 sömn lösa nätter. inte okej!
Nykter i nästan tre veckor nu - Kämpe bra!
Men på fredag bryter vi nog den trenden, ledig helg
och hjärtat jobbar så vad är inte bättre än en galen utekväll
med lite chicks ;) NICE!!!
På torsadg kommer nog våran nya säng också, fantastiskt!
Och när lönen trillat in blir det ikea för de sista sakerna.
Sedan ska vi bara lägga nytt golv och tapetsera sen är det så
gått som en ny lägenhet! Tänk så mycket finare det kan bli
för att jag flyttar in liX0000m.
This is perfeeeeeeeeeeeeeeeeeect..

Hundbajs luktar illa!


Saknar grönis lite grann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0