Ny hängatvättställning?!

Godmorgon.
Somnade gott till filmen igår både jag och Linus.
Så det blev till att sova på soffan inatt, vaknade runt
nio, kollade buss till jobbet osv.
Slängde mig på soffan igen för att se klart på filmen, den var
helt okej. Har varit lite duktig och hängt upp tvätten nu med.
Tror vi måste åka och köpa en ny hänga tvätt ställning bara.
Den har väl varit lite sisådär nu ett tag, så skulle jag hänga på en handuk nu
och då halv rasar den i hop :/ Så den är helt sne?! - Inte okej.
Linus får väl helt enklet försöka laga när han kommer hem.
Nu ska jag kila in i duschen och göra mig redo för jobb.
Ha en bra dag!

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0