NY SÄNG!!!!!

Idag har vi fått hem ny säng!
Den är helt underbar och kommer nog sova helt magiskt inatt!
Passade även på att bjuda Linus föräldrar på mat vilket konstaterade
i att Linus och Jonny skruvade säng, Agneta lagade maten och jag
gjorde allt annat man kan komma på?! :O
Maten var mycket god, sedan fikade vi lite på våra bullar vi bakade härrom veckan.
Passade även på att möblera om i sovrummet, TUMMEN UPP PÅ DET!
I morgon väntas det jobb, på tal om jobb haf vi haft sjukt mycket att
göra idag och jag upptäkte hur otacksamma och dumma i huvudet folk kan vara?
Vad är det för fel på gubbar i 50 års åldern?
Efter jobbet ska jag möta upp Koxii vi ska ta en tripp ut till modehuset och se vad som finns
att erbjuda innan vi säger hej till Alkoholen. I morgon bryter jag min nyktra trend!

Nu ska jag och min underbara pöjk sova!

THIPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0