Pandora!

Åh så rastlös jag är!
Gick bort till MC D för att få puss och kaffe av min kärlek.
Helt underbart att det är sista natten Linus jobbar idag
så vi kan börja härja och leka som vanligt vid denna tiden
när vi kommer hem från våra vänner, äventyr osv...
Då kan vi börja sjunga och dansa, ha kuddkrig, göra massa roliga saker
så man blir trött och kan sova..
När han jobbar natt ligger ajg vaken tills halv två hugget när han slutar
för att jag inte kan sova utan honom, men då är ju han pigg..
Han brukar då få göra mig en smörgås och sedan får han klia mig på ryggen tills jag somnar =)
Men i morgon har vi en hel eftermiddag och kväll tillsammans
ENTLIGEN! I morgon blir det bio igen för min del, med min kära pöjk - Bröllopsfotografen då.

Nu tror jag faktiskt att jag ska försöka bygga ihop mina tvättkorgar från IKEA,
det gick inte så bra med det i Lördags, kankse funkar bättre idag?
Får väl försöka hänga upp våra DVD ställ också så har jag något att syselsätta mig
med tills han kommer.. Diska kan jag ju göra med.. Ja varför inte dra igång en storstädning?
Neeeeej, usch för det är tråkigt..
Vart är alla de där fina kvällarna när man umgicks sisådäär 6-8 st och bara hade fruktansvärt kul?
Innan alla gick åt olika håll, vände ryggar mot varann.. Man kunde ju ha så förbannat kul då
människor man tyckte mycket om och kunde flumma runt med, detta är något jag saknar.

Det jag saknar mest är den självklara vännen som alltid stog vid ens sida, som man alltid
kunde ringa för man visste att man fick svar, den människan som verkligen prioriterade
vänskapen i första hand, den som alltid höll hemligheter och kom med goda stöd.
Den man kan umgås med 24 timmar om dygnet för att man har så sjukt kul och vill dela
allt ihop. Det är något jag verkligen vill ha, visst har jag min underbara pojkvän som är min bästa
vän och som jag alltid vill vara med och dela allt ihop med. Men var är den kvinnliga halvan?


Kan man göra en kontakt annons typ?

Hej. Positiv och inpulsiv 19 årig tjej söker pålitlig tjej i samma ålder
för rolig och evig vänskap. Du skall vara glad och social. Tycka om att
göra crazy och att skratta. Tycka om att prata om de mesta och vilja
ha en rolig vänskap där skratten och hemligheterna är en sak mellan dig om mig.4

Heheheheheheheee... Lite kul, ska nog faan testa!!!!

Tvättkorgar skrev jag där uppe va? Vi gör ett försök.....
Eller ja, vi tar en cigg på det först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0