Fruktansvärt underbara kväll!

Som sagt drog vi till växjö med fruktansvärt mycket pengar bara ta det vi ville ha.
Vad hade Växjö att komma med då? Hur mycket fick jag med mnig hem? Hur besvikna var vi inte då?
Smycket från Sisters/Princess. Smink från Face. Naglar från Åhlens. Fruktasvärt tråkigt.. Men en trevlig tur med en jätte duktig Neo. Åkte till Vita Sand och lämnade Neo hos Mormor & Morfar innan vi drog inåt staden för att hämta lite kläder och skor hos mig, åkte till solariet innan vi åkte hem till Mia för pimplande. Sanna och Evelina kom, prat och skratt innan vi for till Harrys för bowling där vi även spenderade restan av natten och kvällen. Fy satan så kul vi hade! Frumtansvärt rolig kväll! Måste tacka alla fina människor. Älsklingen var söt och hämtade mig inne i stan efter två då balansen tydligen inte ville som jag.

När jag vaknade upp i morse och vandrar ut i lägenheten är mitt första intryck - vi har haft en tjuv här, Faan vad det ser ut. Linus titta! Haha.. Fanny det är du, det är jag som stökat runt och försökt laga mat, stryka råkat få med mig pinne osv.. Har jag ju iaf lite att göra ikväll..
Nyss hemkommen från solariet, hoppa in i duschen för andra gången idag och avsluta mitt raka benen. Blir en sväng till Mia när hon är hemkommen.. Alla mina tusen saker jag har spridit ut där. Nu laddar vi om för nästa Lördag - Sandra och Black Jack! Kommer bli en toppen kväll med samma människor =)

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0