Min underbara pojkvän <3

Ja, han är underbar och jag älskar honom.
Han är så fiin och gud så kul vi har tillsammans!
Han pussar mig som en höna nu, lixom pickar på min kind!


Vi har precis varit och ätit mat på Zorbas, det var smaskens,
dock finns det en nackdel med buffé - man äter på tok för mycket!
Nu ska vi plocka och dona här, håller ju på att flytta om och grejja
så alla mina fina saker kommer in och vi gör det till vårat fina, mysiga =)
Sedan blir det även bio idag, vi myser och alskar livet är perfekt!


Kvällen i går var trevlig, cyklade hem till Mia och vi gav oss på vinet
i samband med hög musik och fixtime. Lite senare kom Sanna.
Denna människa, helt fantastisk, så glad, hennes utstrålning,
framförallt hennes sätt att tänka! En toppen tjej verkligen!
Sedan knallade vi i väg på en förfest, kännde att jag inte hade jätte kul där
och eftersom att jag skulle upp tidigt och jobba kännde jag att
jag kunde lika gärna knalla hem där min fina älskling sovde sött.


Nu ska jag hjälpa min älskling att skruva ner en hylla.
Puss på er.

Welcome to my perfect life!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0