Platta lugg en gång!

Trevlig dag på jobbet (just like always)
I have the perfect job!
Hemma nu en snabbis, men ska snart möta upp Mia då vi ska sätta oss vid en bänk och försöka vara duktiga och lyssna  på någon som berättar om hur Mia ska lära mig att köra bil?
Bara längtar tills vi kan ut och gasa, Maria kommer nog bli den perfekta läraren!
Körkort innan årsskift? Vem veeet? =)
I kväll när jag kommer hem ska jag och min älskade äta pannkakor,
förhoppningsvis ut och gå en vända med om det inte blir för sent.
Börjar faktiskt jobba tidigt i morgon.
Vankas även kalas för mina syskon i morgon, och efter det väntas (det är ju fredag) Pardeeeey!
Ska faktiskt platta min lugg en gång nu innan jag möter Mia.

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0