Jävla Rygg!

Jag hoppades på att få sova igår?
Det kunde jag ju glömma! Plötsligt sa det bara pang i min rygg
neråt svanken, CP ONT! Denna smärta har hållit mig vaken
hela natten, jag kunde inte ligga ner på något sätt.
Försökte sätta mig lite upp, VÄRDELÖST!
Har inte kännt något tecken på rygg ont innan, sen kom allt.
Och det är kraftigt vill jag lova!
sovit till och från mellan 04-07.30 inte alltför mycket sömn.
Min underbara pojk visste några tabletter som han skulle köpa hem till mig.
Nu skall jag göra mig iordning innan jag ska försöka ta mig till stan
och knalla runt där som en steloperarad boll?
Fick ett samtal från mcd nyssen med, får hoppa in och
jobba mellan 15-20 känns skit kul att dom ringer in mig efter bara
tre gånger! Så älskling skulle komma och möta mig när
jag slutar så ska vi handla lite mat innan vi går hem och myser!
Nu får jag nog se till att röra på mig om jag ska hinna i min snigelfart
ska slänga i mig lite tabletter med och hoppas det går över lite.
Ha en underbart dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0