gooomorrn

Vad hade du i din mun senast: kaffe
Har du bra kondition: nej, jobbar på det!
Hur lång är du: 162 cm
Hur upplever du dig själv som person: okontrolerad
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vitt
Kan du laga mat: det är jag som är kocken
Vad jobbar du med/pluggar du: jag jobbar som servitris
Vad har du på dig just nu: strumpor, leggings, trosor, bh, linne, tjocktröja
Har du någon fobi: jag tycker inte om små fula kryp
Vilket är ditt senaste inköp: cigaretter
Din favoritdryck på morgonen: kaffe/oboy
Projekt just nu: spara ihop massor med pengar till min kommande resa
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lönen
Har du sovit i din egen säng inatt: jag har sovit i min och linus säng
Vad hade du sönder senast: en tallrik
Senaste alkoholintag: rödvin
Har du haft mörkt hår: det har jag
Är du morgonpigg: de dagar jag är ledig
Vem snackade du med senast: min fina sambo till pöjkven
Stjärntecken: jungfru
Varm favoritdricka: lattttttttee!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: strawberry daiquiri
När gjorde du senast något riktigt dumt: idag
Saknar du någon just nu: nej, min griiis är ju här
Vilka språk kan du prata: svenska
När fikade du senast: det gjorde jag för tre timmar sedan
Vad ska man göra för att få dig irriterad: irritera mig
Senast sedda filmen: det enda rationella (riktigt trög och dålig)
Senaste impulsköp: en klänning
Fikar gärna på: en bullbit
Bästa lunchställe: gästis
Favoritgrönsak: paprika GUL
Favoritfärg: diamant
Favoritmärke: pissa på saab
Favoritdjur: elineriksson
Bil: renalut 5
Favvoskor: mina skyhöga pumps med nitar - COOL
Motionerar: wellness studio
Det dyraste jag köpt: min dator
Bästa fyllekäket: pizza/kebab
Dansar helst till: live musik på partybåten
Bästa romanen:
Reser helst till: thailand, snart såå..
Favoritland förutom sverige? gottland
Längtar efter: att få hålla i min lilla syster
Senaste telefonsamtal: cphuvvetlinus
Haft sex me någon av ditt egna kön? jag är inte laggd åt det hållet
Kär: i världens underbaraste
Varit i Polen? nej, eller har jag det
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? jag kan inte räkna åt fel håll
Hur många resväskor äger du? ingen då
Tittade du på tecknat när du var liten? ja, hannah montana fanns ju inte då
Vad var den senaste musik du lyssnade på? vet inte, något skit linus har på
Vad är det bästa med dig? att ingen annan är som jag
Vad är det näst bästa med dig? att jag är lite dum
Vad är det sämsta med dig? att jag svek mig själv
Hur var du som barn? söt
Har du bra kontakt med din familj? min familj är stor, jag älskar alla, alla älskar mig
När hånglade du med en man första gången? har fortfarande inte vågat testa
Har du varit kär? jag är faktiskt kär
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? två år och nio månader
Hur stora fötter har du? storlek 37
Hur ofta filar du dem? ska göra det när det behövs
När var du riktigt full senast? på guldfesten i lördags
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? att jag gick hem från guldfesten
När danade du senast? idag
Följer du någon Tv-serie? andraavenyn
Vilken roll hade du i skolan? elins ven
Vill du gifta dig? det vore inte tråkigt
Vill du ha barn? ja, det vill jag
Hur långa ögonfransar har du? 3,5 cm
Brukar du bada på sommaren? det hör väl till sommaren?
Älskar du alla former av sport? älskar är att ta i
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? p3 is tha shiiit!
Är du med i någon fackförening? jo
Gillar du parmesan? ja, det är gott
Har du gjort något kriminellt? jag tror faktiskt att alla har det, eller kommer att göra
Knarkar du? nej det är inte kul
Vad heter din bästis? linus
Vad äter du oftast till lunch? husmanskost
När åt du kött senast? vid lunch idag
När hiv-testade du dig senast? förra året i januari
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? 5 st
Har du några allergier/handikapp?
nej jag mår bra ändå
När besökte du ett gym senast? igår
Äger du en cykel? jag fick en av pappa, men linus har slarvat bort den nu
Höger- eller vänsterhänt: det blir finast med höger
Humör just nu: lekfull, krigar med min man
Favoritgodis: choklaaaaad
Är det nåt du absolut inte äter: mjaaa
Musik just nu: are we
Vad sa du senast: vad sa du senast
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vikingatiden
Sommarplaner: njuta av livet
Hur många kuddar sover du med: vi har 6 kuddar, men jag sover utan för linus snor dom
Favoritväder: soooool
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: linus, en fulltankad motorbåt, täcke
Spelar du nåt instrument: luftgitarr
Morgon- eller nattmänniska: nattvarelse
Sparare eller slösare: slösare tyvärr
Vem är viktigast för dig: mina nära och kära
Bästa film: pirates of carabeean
Tror på liv på andra planeter: inget är omöjligt
Kommer du ihåg din första kärlek: börjar glömma
Älskar du henne/honom fortfarande: noo.. only linus in mee
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: det vore fantastiskt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja..!
Ser du på kärleken som ett misstag: misstag? kärlek är den finaste känslan som finns
Hur många barn vill du ha när du blir stor: en tös och en påg känns fint
Bio eller promenad: promenera till bion, dock inte i snö storm
Är du kittlig: jaa
Snarkar du? linus påstår det, men tror inte på han
Rädd för insekter? det kom vi nog fram till innan
Äckligaste insekten: kan man inte dra typ alla över samma gräns
Största svaghet: linus söthet
Det här är jag bra på: nästan allt
Bästa bok? snabba cash
Vad vill du jobba som? svenskhollywoodfru?
Chips, morötter eller godis? kanska en liten palm?
Pizza eller hamburgare? pizzzaa
Har du nån flickvän/pojkvän? världens bästa pojkvän
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? det har redan hänt
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vi börjar bli duktiga
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? mjaa, det vet jag inte
Vilken hand håller du gaffeln i? båda, beroende på vad jag äter
Hur är din drömtjej/kille? linus
Hur många syskon har du? två storabröder, två små lilla systrar, fick den sista igårkväll <3
Vad är du mest rädd för? mest rädd för, det finns massa hemska tankar!
Är du rädd för blod? kanske
Saltar du på maten? det kan hända
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? hotell&restaurang, för jag ville det
Anser du att du är stark? jobbar som sagt på det också
Brukar du sola? det händer
Vad gör du om du får hicka? väntar tills det slutar
Kaffe, te eller inget? kaffee
Har du en besatthet? besatt av linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0