Hår hår och hår..

Min natruliga hårfärg är mörk blond.
När man sedan började högstadiet blonderade man håret vitt.
Sedan dess har nog håret aldrig mått bra.
Jag har skiftat mellan blond, brunt och svart. Dock vill jag alltid vara blond på sommaren.
Jag började förra sommaren som brunhårig, det höll dock inte så länge.
Blev blond och satte i en hårfärläninging.
Jag har alltid velat ha långt hår då jag tycker att jag
passar bäst i det, har dock aldrig vågat klippa mig jätte kort men tror jag är lite
för rund i ansiktet för det. Då mitt hår nu är jätte slitet växer det ju inte.
Jag vill inte heller klippa det för då skulle jag behöva klippa av det cp mycket..
Satt och kollade på bilder nu, blev extremt sugen på att färga det mörkt MEN
det skulle jag bara ångra sen kom jag på mig med.
Just nu  är jag blond? med utväxt samt med svarta slingor (någon gul och brun)
det var ett jävla bestyr att få dessa i håret.
Tillsaken, har blond hårfärg här hemma, ska snart tralla upp till Lotte så skall hon få försöka göra
något i huvudet på mig. MEN jag lyckas alltid ha otur att bli cp i huvudet när jag färgat det..
Alla dessa hår problem alltså.
Jag ska iaf klicka mig in på Rapunzel sen och beställa hem någon typ av löshår,
sommaren närmar sig (absolut inte i raket fart, men det är ljusare längre nu)  så nu måste vi fixa
håret på något sätt, vet bara inte vad jag vill ha förslags hår. clips, nails..??
Jag finula lite på detta, hoppas bara att jag kan visa mig bland folk efter mitt och Lottes försök med att slinga min utväxt.
Kankse slänger in resultat sen. HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0