puss

Maten blev så kanon igår.
Spenderade kvällen i soffan tillsammans´med lets dance
och solsidan innan vi begav oss till sängen.
Kollade på den sista Fast and furious filmen, dock klarade jag inte
av att se hela utan somnade med hjärtat efter halva.
Skönt att somna innan tolv en fredag.
Dock har jag lärt mig nu att inte ha mobilen igång en fredag
när jag sover.
Vaknade när pluttens alarm gick igång vid 06 i morse.
Spenderade sådär tio minuter med honom innan jag kände att
det var dags att sova lite till. Vaknade upp vid nio
kollat lite Rena Rama Rolf och ätit en choklad bit nu.
Ska krypa ner en liten sväng till innan det blir frukost och sedan träning.
Lungt blir det ikväll med. Lördagsmys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0