23/3 - 10

Först ett Grattis till min söta Johanna som fyller 19 idag
Ett litet Grattis till Henke med som fyller gammal.
Dock är klockan över 00:00
Mamma har bjudit till kroppkakor idag, jag åt sen fick jag döds ont i magen.
Det fick jag dock inte lipa över eftersom att det bar i väg till bowlinghallen
för bowling med Elin, och två andra Johannor.
Slutade på en andra plats. Bra där Fanny!
Efter det hamnade vi hos mig innan tjejorna skulle ut och dricka bira.
Jag tog tag i våran lägenhet och i lite tvätt så nu är det fint
här hemma tills min underbara kommer hem.
Klockan har verkligen sprunigt i väg och jag skulle sovit för länge sedan.
Nu är det inte lång tid tills Linus är hemma så känns nästan meningslöst att somna innan han kommer hem efter som att jag alltid vaknar när han gör det.
I morgon är det redan Onsdag, jag älskar när Onsdagen kommer för då är det ionte lång tid innan helgen är här.
Det går sjukt fort. Det lär bli en super mysig helg med nära och kära.
Ska krypa ner i sängen och invänta min älskling med lite "Rena Rama Rolf"
Sov så gott alla fina människor!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0