24/3 - 10

Är lite putt idag, lite sur, lite sne... lite tjafsa inte med mig för då får du på truten typ.
Jag är också lite besviken på mig själv då jag legat i sängen hela tiden sedan dess att jag kom hem, men det är för att jag är lite putt, lite sne, osv.. dessutom sitter det något i mitt huvud och slår mig. Jag har alltså huvudverk.
Jag skulle vara ledig denna helgen, vi pratade om det igår på jobbet och ledig skulle jag ju vara. Vilket jag tycker passade bra då jag ska på kalas för Johanna, och på Söndagen är Linus ledig. Han jobbar natt hela denna veckan, alltså när han kommer hem sover jag, när jag går upp sover han, när han går upp jobbar jag, när jag kommer hem jobbar han. Vi umgås inte alls, och med tanke på att Linus haft sönder sin telefon, kan vi inte ringa till varandra, inte ens skicka ett gulligt sms. Idag säger min chef till mig att jag inte får vara ledig i helgen. Jag sa då kan jag vel vara ledig i morgon? Nej det går inte heller,  jag får inte träffa mitt hjärta ett skit denna veckan. Fan jag mår på riktigt inte bra utan Linus alltså. Hur fan ska jag klara mig utan honom i nästan 4 veckor? Kan man gå i terepi för dett som komma skall?

Ne nu klarar jag inte av detta längre, på med lite kläder. Här ska ut och röras på fläsket! s-n-a-r-t-!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0