25/3 - 10

Fick slutade lite tidigare idag för att hinna med att få lite tid med mitt hjärte gull. När jag kom hem så drog vi till IKEA där vi inhandlade lite smått och gott. Åkte hem en vända, ställde i de nya glasen i vitrinskåpet samt hängde upp spotlight, blev skit snyggt. Sedan kom pungen och vi drog till Media Markt, där gjorde jag mitt bästa köp idag, jag köpte en "mixer" blender, så nu kan jag göra mina egna strawberry daiquiri - Fan så nice! Tog en tripp på buhus innan vi sedan begav oss till city gross öfr att handla mat! Har precis kollat in nya wallander filmen - vålnaden.
Helt okej, dom var det mycket danskt prat och vi kikade utan text så kan inte säga att jag fattade allt, men helt okej att titta på ändå, det var ju ändå wallander!

Haft en trevlig dag, i morgon är det Fredag, då bänkar vi oss för Fredagsmys, innan vi går all in på Lördag!
Puss och Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0