27/3 - 10

Godmorgon för andra gången kankse jag ska säga.
Eftersom att man somnade tidigt i går och inte var ute och härjade
var jag uppe redan vid sex. Plutten jobbar ju idag, dock somnade jag om
väldigt fort när han gått. Vaknade för en liten stund sedan och har pratat lite med EliZz nu.
Hon ska plugga lite nu, sedan ska hon komma till mig och vi ska göra oss söta innan vi ska gå bort till Johanna H, för att fira Johanna J. Vi har tänkt grilla, dock vet jag inte hur det blir, man vill jag ha lite fint väder då.
Ikväll spelar Björn Rosenström på Sandra, vilket alltid varit kanon innan.
Samtidigt är det ladies nighet och försök till besölrekord på palace.
Det låtar dock åt sandra, men planerna kan ju ändra sig.
Nu ska jag se om jag kan pilla i mig lite frukost.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0