30/3 - 10

Hallå där.
Idag har det varit full kareta.
Jag skulle vara ledig, men får jobba för vi hade sjuk personal.
Efter jobbet åker Johanna med till stan där vi möter upp
älskling och ger oss ut på promenad. Det slutar sedan med att
vi hamnar på thai silk för kina buffé.
När vi ätit möter vi upp Nisse och hämtar en säng hos Linus broder.
Han har nämligen köpt ny så vi övertar inte bara sängen utan
alla sovrumsmöbler, säng, sängbord + två tyråer.
Dock har vi bara hämtat hem stomen idag, det var det ändå fick
kunde ta, i morgon ska papputen hjälpa oss med släp
att få hem resten. Vi har iaf skruvat ner den gamla sängen, då passade jag
på att slänga ut allt från sovrummet och grund städa det totalt.
Putsat fönster, skurat alla lister och varit kanon duktig,
sedan har vi byggt ihop den nya stomen. Bara hoppas att vi får in
byråerna som jag vill.. Hähä!
Nu ska jag slänga mig i soffan med min underbara och titt på film.
Imorgon väntar en fullspäckad dag.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0